piątek, 18 stycznia 2013

czas na zdjęcia, czapkowy szał

Heloooo!!!

Niespodziewanie, z okazji zbliżającego dnia babci :) ( tak, dopiero w poniedziałek, ale wnuczek mógł przyjechać dziś  do naszej babci), udało się zrobić zdjęcia. Jakość nie zadowalająca, ale cóż bywa. 
 Króciutko prezentuje.

Szal-komin, zrobiony splotem patentowym (angielskim), z włóczki drops alaska, długość 180 cm,  wykorzystane 4,5 motka, druty 4,5.





Czapka z tej samej włóczki, 1,5 motka, wzór takiż sam, metodą bezszwową, druty 4,5.

Moja czapka, włóczka cheval blanc, druty 4,5, 1 motek.
 
No a na koniec rozpoczęte i nie skończone. Sweter dla narzeczonego. pierwszy w swym rodzaju z moich rąk. Dziergam powoli, bez stresu... :D



Dokupione dwie włóczki mają przeznaczenie na ciepłą czapkę, dla pewnego miłego starszego Pana na urodziny.




A z racji swojej ciąży, kiedy nikt nie ma prawa wygarnąć wagi ani "dużego bebzona", prezentuje czyjś tymczasowy domek.




Pozdrowienia dla moich obserwatorów:)

10 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz aż się popłakałam :) prosimy o więcej zdjęć mamusi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny brzuszek!

    oj, masz talent dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
  3. Komin i czapki - pozazdrościć! Śliczne! No i zazdroszczę zgrabnego brzuszka! Ja mam już chyba ze 120 cm w pasie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. Pierwsza ciąża to wyjątkowy stan, wszystko się zmienia, w tym wygląd. Mój ma 98 cm a czuję się jak słonica, bo waga też poszła nieco w górę.

      Usuń
  4. Skąd ja to znam :) Ja się czuję jak Rudy 102 :) Nawet mam podobną prędkość przemieszczania się ;) Tyle, że nie ważę 28 ton. Przynajmniej jeszcze tyle nie ważę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne czapki!Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super komin! Gratuluję maleństwa!
    Pozdrawiam
    Struś =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Struś:) Miło Cię tu spotkać:) pozdrówki

      Usuń
  7. robótki śliczne ale brzuszek boski :-) zazdroszczę :-) zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  8. Januszj, gdybyś miała czas, to szykuje się spotkanie w Gdańsku w przyszłą niedzielę: http://spotkaniarobotkowe.blogspot.com/2013/02/gdansk-amiqs.html

    OdpowiedzUsuń